sobota 22. července 2017

Krtek na skluzavce


Archív 15.7. 2017


Ostrava Hlavní nádraží
Babička jede domů.


Jeníček běhá NAHORU a dolů....a posílá babičce Krtka...


Nahoru...


a dolů....
A stokrát dokola....



Pak změna.... nahoře je maminka a maminka posílá Krtka dolů.


A Jeníček zase běhá nahoru a dolů s Krtkem...podat mamince, počkat až ho babička chytí, podat mamince, počkat až ho babička chytí a pořád dokola....

Únava? Takové věci Jeníček nezná....






Šla jsem se podívat do levných knih. Nebo jsem to alespoň měla v úmyslu. Ale Jeníček dovnitř nechtěl, tak jsem to po půl minutě vzdala...





Venku si našel jinou zábavu a alespoň půl hodiny běhal nahoru a dolů před vchodem...


S Krtkem se vyšplhat nahoru....


...a dolů....


Nahoru.....a dolů....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...