sobota 1. července 2017

Vysvědčení a spinner


Ač jsme měli poslední týden konflikt s "náhradní" paní učitelkou, nakonec jsme se úspěšně probojovali do dalšího ročníku.
Jeníček měl samé jedničky. Jsem moc ráda, že není v normální škole, kde by nestíhal a trpěl by šikanou kvůli své jinakosti.


A dokonce obdržel pochvalu ředitele školy.
Před pár lety nezvladatelné hystericky ječící dítě válící se po zemi s agresivními rapty, které vypadalo, že nezvládne školní docházku....a hle... tvrdá dřina nese své ovoce...
Už před těmi lety jsem říkala, že je autista a bude autista až do konce života. Ale bude slušně vychovaný autista.... a zatím se mi to daří.
Díky Bohu.


Spinner teď hodně letí.
Neměla jsem v plánu ho kupovat.... Nemusím mít všechno, co mají ostatní a co jako "frčí".
Ale šla jsem do papírnictví, protože jsem si do bytu nevzala izolepu....a když jsem ho uviděla na pultě, MUSELA jsem ho koupit.
Zlaté věci Jeníček totiž miluje...











8 komentářů:

  1. Jenickovi VELKA gratulace k samym jednickam. Je to sikula!
    Ale o Vas mam, Amelie, obavy. Chodim sem zejmena kvuli autistickemu chovani, ale ctu poctive vse a ikdyz nevim moc z Vaseho osobniho zivota, duvod stehovani atd..tak mam obavy, ze neni mozne, aby clovek dlouhodobeji zvladl peci o 3 nestandartni deti. Na Vasem zdravi se to muze velmi rychle projevit a pak budete shanet nekoho, kdo se o deti postara a bude to pro Vas jeste horsi...
    Nasla jste uz alespon nejakeho asistenta k J.?
    Myslim na vas!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Terezko. Ano, je to těžké, je to náročné. Nejvíc Šárka. Ale člověk to musí zvládnout, není jiná možnost, matka většinou nemá na výběr. Po skoro 19 letech už vím, jak na autisty. Ale TADY už máme aspoň asistenty...čtvrtek pátek se Jeníček seznamoval s novými asistentkami, tak snad to půjde....a já budu mít konečně čas na sebe na knihy, na focení, na návštěvu kostela.... uvidíme... Musím se jen modlit, abych nebyla nemocná. Dokud slouží zdraví, tak jde všechno.

      Vymazat
  2. Kdy bude Sarce 18? Mam nejakou zkusenost s takovymi "detmi" a myslim, ze az to nastane, je potreba ji nechat jit. Bude to pro vas jako mamu velmi tezke, ale musi se najit a sama chtit. Snad vas potesi, ze znam i takove stastne navraty a zmeny.
    Respektuji vase soukromi, ale chci se zeptat, jestli vam nekdo krom asistentu pomaha? Vase rodice, nebo bio otec deti??? Berou si je? Potrebujete velkou oporu a pomoc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18 jí bude v lednu a zatím si myslí, že odejde z domova, nedomýšlí důsledky svého chování, tak uvidíme. Otce už nemám, matka je 400 km daleko. Bio otec je psychopat a spíš nás ničí, než že by pomohl. I proto jsme se stěhovali na druhý konec republiky.

      Vymazat
  3. Ajeje, to mate opravdu nalozeno. Pochopila jsem, ze holky nechteji, ale tak nejak jsem doufala, ze si otec bere aspon obcas J. na prazdniny. V soucasnem manzelovi jste mela alespon oporu, ze na deti nejste jediny dospely. Musi to byt velmi tezke to tahnout sama. Opravdu preju hodne sily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, to jediné mě tam poslední měsíce drželo. ..že když nechám Jendu doma, můžu dojet nakoupit, na poštu a někdo tam je. Ale stojí za to urázky, ponižování a moje myšlenky na smrt? Ne, nestojí. Teď je to taky náročné, zase JINAK. Ale už se nechci jít zabít...

      Vymazat
  4. Amy...., objímám!! Vydržte, bude líp... musí být!
    Jeník je neskutečně šikovný, takové skvělé vysvědčení! A ta pochvala! je úžasný. Jednou Vám to všechno vrátí, uvidíte :-)
    Moc na Vás myslím,
    Monika

    OdpovědětVymazat
  5. Amélko, zdravím Tě. Ty fakt na ty chlapy nemáš štěstí. (Já taky ne :-). Hlavně buď zdravá.
    K Šárce - když jsem četla tento příspěvek, vybavil se mi zase (myslím na něj poslední dva dny velmi často) film, který dávali v sobotu - Musíme si promluvit o Kevinovi. Šárka není Kevin, něco se s ní dát ještě udělat. Ale ten film je čirá hrůza, asi nejhorší je, když se dítě nevyvede.
    Prázdniny budou pro vás asi zase velký záběr, že?
    Eliška má všechny kočky s sebou?

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...