neděle 30. listopadu 2014

Louise L. Hay - Myslím, tedy jsem


Tuto knihu jsem koupila kdysi holkám, hlavně Elišce, ale oblíbil si ji Jeníček. Popadl ji v knihovně u Šárky v pokoji a ač o knihy stojí minimálně, tuhle má rád.



Myslím, že nerozumí "hloubce" myšlenek, ale o to nejde.


Zajímají ho písmenka.
Má hodné paní učitelky ve škole, které to s ním umí a motivují ho ke čtení.


Jeníčka nezajímá text a občas se na mě zlobí, když mu chci ukázat něco na obrázcích. Chce JEN číst písmenka.






A tak čteme písmenka...


A já si v duchu opakuji napsané věty:
"(I když je to často velmi náročné), JSEM VDĚČNÁ za to, co MÁM."








"V každém vidím to nejlepší"...

Je jednoduché vidět  negativní chování našich auti dětí, ono se nedá přehlédnout a člověk je někdy na pokraji sil. O to těžší je hledat to pozitivní. Člověk se na to musí zpočátku hodně soustředit, ale i to se dá naučit.
Snažím se to negativní nevnímat a oceňovat to pozitivní a ono to funguje. A nejen u dětí.

Mějte se krásně.


7 komentářů:

  1. Moc krásne napísané a tá kniha je úžasná Amélka! :) I ja by som si ju zaľúbila a vôbec by mi neprekážalo, že je kreslená. O to radšej by som ju mala... Jeníček je zlatý a páči sa mi, že ho to baví... áno, máš to ťažké, ale ty si bojovníčka a zvládaš to. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je skvělé, že Jeníček miluje knížky a chce číst.... však to chce čas uvidíš - jistě za čas bude vše co čte vnímat normálně ....krásnou neděli Marcelko

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký adventní večer. Jistě jsi se na koncert taky dívala. Myslel jsem na tebe. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Amelko, byl by slepy, kdo by nevidel, kolik pozitivniho se u Jenicka za tu dobu, co sem pisete, udalo. Doufam, ze i devcatum se vede lepe. No a samozrejme preju totez hlavne Vam.

    Hana

    OdpovědětVymazat
  5. Aspoň si precvičuje čítanie, je dobré že ho to baví :) Tie učitelky to s ním naozaj vedia a kniha je pekná a zaujimavá :)

    OdpovědětVymazat
  6. jeníček má talent vyhledat kvalitní věci, to má po mamince, kde se takovéto poklady dají sehnat?
    jinak nádherný a hlavně poklidný advent
    gábina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihu jsem koupila asi v Praze na hlavním nádraží. Občas tam zabloudím do knihkupectví.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...