sobota 1. listopadu 2014

Nabídka knih 3


Holkám se vyřazování knížek zalíbilo, a tak jsem jejich (málo vídaného) elánu využila a nafotila jsem další kousky.



Do komentáře prosím nejprve napište, co chcete a poté do mailu vaši adresu a názvy knih.




Příjemné chvilky u knih přeje vaše Amélie








Kniha Malinový chodníček:




24 komentářů:

  1. Mohu poprosit ještě o Můj obrázkový atlas?kdyžž to na nás tak hrnete?a v předchozích jsem ještě zahlídla Svěrákovo písničky? předem děkuji vlad´ka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj obrázkový atlas? Na které fotce shora je???

      Vymazat
    2. druhá od shora-můj BAREVNý atlas zvířat-omlouvám se v tom fofru jsem se spletla,vl.

      Vymazat
  2. Amélko,prosím o Bubetku, čarodějku Hermínu a 1000 česk. rekordů a Křemílka a Vochomůrku. Děkuji moc :* Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OK, od Tebe už adresu mám. Kdo mi ji ale nenapíše, tak ten má smůlu:-P

      Vymazat
  3. ahoj Amélko, Jeníčku a holky, svět je hned hezčí, když člověk ví, že v něm stále žijí i hodní a laskaví lidi jako jste vy:-))) Vybrala jsem pár titulů pro naše kluky Dinosauři, Svět zvířátek, Dětský ilustrovaný atlas zvířat, Kamarádi zvířátka, Bubáci a hastrmani, Gulliverovy cesty, čarodějka Hermína..Doufám, že se v nich aspon trošku vzbudí touha si je prohlížet, já knížky miluju...Děkuju a píšu mail

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen tu Čarodějku Hermínu už má Alena před Tebou...

      Vymazat
  4. Ahoj, ja by som rada knizky pre Mathiska s obrazkami, tu co si nam dala naposledy ta je vyborna a teda pekne jeta. Citame ju stale dokola.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyber si, co se Ti líbí:-) Neodhadnu, co by se vám mohlo hodit:-)

      Vymazat
  5. Vy mate tolik nadhernych knizek... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý večer, dcera (13 let) zahlédla Vaši nabídku knih a nutně by potřebovala knihy o koních: Vítěz bere vše, Měsíční kruh, Podzim andělů a také Čarodějova věž. Je velká čtenářka. Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Po prosila bych o carodejovu vez a 13.Moc moc dekuji

    OdpovědětVymazat
  8. Knihy o koních zatím v rezervaci pro LH.

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím Vás Amélie. Vybrali jsme si se synem knihy: Co se zdálo pejskovi, Kuba nechce číst a Abeceda. Moc děkujeme. Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den Amélko, jste úžasná. Pokud je to ještě možné, poprosila bych Vás o následující knížky pro malého:
    Velka kniha lidovych rikanek
    Velka kniha ceskych rikadel
    Velka kniha o velkych zviratech
    Prazdninova kniha napadu
    Moc děkuji! adrasu pošlu.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  11. Amálko,já bych prosila knížky od Pitnerové - Na kovárně, O dřevěném chlebě,děkuji,pošlu do mailu Míša

    OdpovědětVymazat
  12. Márinčiny trable, Na kovárně, Malinový chodníček a Už čtu sám - zamluveny MAILEM.

    OdpovědětVymazat
  13. Prosím Prázdninovou knihu nápadů a Kuky se vrací. Martina Vymazalová

    OdpovědětVymazat
  14. Dobry den
    Muzu poprosit o vesele hry s malymi detmi, bubaci a hastrmani a kamaradi zviratka? Dekuju.
    Misa K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádi zvířátka a Bubáci a hastrmani nejsou určitě, tu poslední si nepamatuji...dohledám během pár dní.

      Vymazat
  15. Poprosím o oční kontakt a mé dítě má autismus - přečtu a věnuji do naši výpůjční knihovny pro rodiče dětí s PAS. Děkuji Eva

    OdpovědětVymazat
  16. Balíček karet-písně s texty Mirka Černého, přidávám k předešlému seznamu

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...