neděle 23. listopadu 2014

Logico Primo


Logico Primo Jeníčka nebaví.


Řekla bych, že je to na něj příliš složité.


Nebo alespoň některé úkoly.
Ty pyžama nahoře ještě vcelku chápal.


Tyhle obrázky vůbec ne...



Eliška mu napovídala.



Tady se taky malá chybička vloudila.








Ale číst písmenka ho bavilo...


7 komentářů:

  1. Ahoj,

    já si myslím,že tyhle tabulky jsou dost složité na pochopení - přitom samotný list s úkolem je pěkný, ale jak se má vzít barevné kolečko a stěhovat a vlastně i hlídat tu barvu...moc věcí na jednoho člověka:-) vlad´ka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, raději máme samostatné listy, u kterých si můžeme povídat.

      Vymazat
  2. Úplně snadný to teda není. Chce to chvilku zamyšlení, o co vlastně jde. Zjistila jsem, že sedám k PC s otázkou: "Tak co dneska dělal Jeníček?" Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Aj mne to pridemoc zlozite, nemozem si pomoct, Mathisko by asi zvladol iba to triedenie farieb, ale mam kamaratky ktore si to chvalia ale mne sa ani moc nechce verit ze by to ich deti zvladli, som rada ze mas podobny nazor.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme to půjčené z rané péče poněkolikáté a plus mínus úspěch žádný. Jendu to nebaví, nejde mu to. Zítra to vrátím a víckrát už si to půjčovat nebudeme. Raději si prohlížíme samostatné kartičky a něco mu u toho povídám, ukazuju. Nikdy bych to dětem domů nekoupila, ale znám lidi, kteří to svým dětem pořizují, protože ty to baví... Holt pro Jeníčka to není.

      Vymazat
  4. Mně to přijde taky složité, máš hezčí a lepší úkoly :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...