neděle 9. listopadu 2014

Pouštíme draka


Před pár dny jsem našla na internetu návod na to, jak jednoduše vyrobit draka.
Pro technického antitalenta jako jsem já ideální stav. Stačil mi k tomu jeden papír, sešívačka a provázek.


Jenda si tohoto jednoduchého draka moc oblíbil.
Běhá s ním u garáže, v parku, doma i u babičky...



A neváhá do hrátek s drakem zapojit i Elišku....




A dokonce s ním běžel i z osmého patra od babičky.






A protože jsme mu chtěli udělat radost, tak jsme mu koupili nového draka.




Jendu drak bavil jen tehdy, pokud s ním běhala Eliška.



Sám to zkusil dvakrát, ale nešlo mu to. Kolečko s vlascem mu po pár metrech vypadlo z ruky...


Jeníček se naštval a běžel si pro toho svého draka....


Ještě uběhl pár metrů, a pak jsme šli raději domů, protože měl slzy v očích.
Možná už byl unavený.... nebo mu bylo líto, že mu to s velkým drakem nejde...

13 komentářů:

  1. Milá Amelie ty jsi udělala s Jeníkem obrovský kus práce,nemůžu uvěřit,že je to ten o kterém si tu psala před rokem.Klobouk dolů před tebou.Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, to je krásné :) My jsme draka nepouštěli už strašně dlouho... ale vzpomínky, jak jsem jako malá běhala s rodinou a kamarádkami po poli s drakem jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  3. S tím papírovým drakem je to zlaté:) Škoda, že s tím velkým mu to nejde, ale snad (třeba) se to ještě naučí:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nakonec jste to zvládli. Já jsem taky nikdy neuměla pouštět draky. Jeník byl nejspíš už unavený, když pořád lítal s tím svým drakem. Možná by se dal někde sehnat menší drak, kterého by Jeník zvládl... :)

    Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Amelie, včera jsem v televizi shlédla nový zajímavý pořad, včera shodou okolností věnovaný autistickým dětem. Kdyby Tě to zajímalo, posílám odkaz - http://www.ceskatelevize.cz/porady/10719485001-pribehy-neobycejne-energie/214562261800001-to-jsme-si-zase-uzili-sveta/
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  6. Očividně jsi Jeníčkovi s tím malým dráčkem kápla do noty a na fotkách je krásně vidět, že opravdu létal a že se mu nedaří s drakem kupovaným nevadí, Elišce to šlo a příští rok to třeba půjde i Jeníčkovi. ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. hezkej dráček :) určitě mu to s ním brzo půjde :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné podzimní dny, Amélko ;)

    OdpovědětVymazat
  9. mně se taky víc líbí ten menší, doma a z lásky vyrobený, určitě s ním bylo víc srandy

    OdpovědětVymazat
  10. Amélko, to jsou ty nejhezčí fotky, co jsem tu zatím viděla. Nejen Jeníček rozradostněný s novým drakem, ale i Eliška. Krásná fotka, jak oba běží s dráčkem v ruce! A víš, že se mi víc líbí ten tvůj, který jsi vyrobila? Možná by se měl Jeníček vrátit k němu. Vypadal s ním daleko spokojenější...

    OdpovědětVymazat
  11. Amélko, náhodou návod na toho mini draka bys neměla?

    pravidelná, tichá čtenářka Kristýna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://betterinbulk.net/2010/03/kite-directions-for-preschool.html
      http://zlesa.blogspot.cz/2014/10/jako-draci.html

      Vymazat
  12. Juuuj, čo stačí k malej detskej radosti :) podľa mňa si presne vystihla to, čo Jeníčkovi stačilo. Tento rok som to nestihla, s naším drobcom... on bol chorý, ja som bola chorá a potom jeseň je nejako zázračne fuč... :( aj keď bola krásna, nepodarilo sa. Tak som rada, že tvoje deti si to užili :) :) :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...