sobota 15. listopadu 2014

Mozaika












8 komentářů:

  1. Něco podobného jsem jako dítě měla... ale ne kytičky, jenom "tlusté špendlíky", nevím jak to líp nZVAt :D

    OdpovědětVymazat
  2. Není to na Jeníčka moc snadné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani ne... Za prvé potřebuje trénovat pozornost, sedět u stolu, ale ono je to docela náročné na motoriku, i když to tak nevypadá. A hlavně Jenda potřebuje řízenou činnost, musím ho pořád nějak zaměstnávat a často už nevím JAK. Pak beru "cokoliv" :-)

      Vymazat
  3. Krásná skládačka:) Můžu ti napsat soukro, prosím, někam na e-mail? Nedokážu tu najít, kudy na to :) jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky... Kurs rétoriky je... vyčerpávající :-) :D Teď se učíme hlavně teorii, ale už jsem i třikrát mluvila před třídou... mám obavu, že teď, po tak dlouhé odmlce budu mít zase strach, ale při druhém rétorickém cvičení (mluvení na veřejnosti) jsem pocítila jistou úlevu, jako bych už neměla takový strach jako předtím - i když kolena se mi klepou pořád, červená jsem taky pořád a srdce mi taky skáče až do krku...
    holt všichni nemáme shůry dáno..-
    ... válčím, no... :D
    Ale tak vzhledem k tomu, že tam se mnou chodí i lidi, co se chtějí živit herectvím nebo pracovat v rádiu, tak je to ještě dobré (si říkám, že nemusím být tak excelentní jako oni :D :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den,

    náhodou jsem našla Vaše moc hezké stránky, a chtěla jsem Vás poprosit, zda by jste mi nenapsala, přesný název této mozaiky?

    Díky moc a hezký den
    Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://raditvorime.cz/hracky-pro-deti-od-3-let/1159-drevena-deska-s-10-obrazky.html

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...