sobota 22. listopadu 2014

Story cubes - Příběhy z kostek


Z internetu:
9 kostek, 54 obrázků, 10 miliónů kombinací, nekonečné příběhy... Hoďte kostkami a vyprávějte příběh! Buď jen tak povídejte pohádky, nebo soutěžte o nejzajímavější příběh. Prostě hoďte kostkami a podívejte se na obrázky, které vám padly. Pak začněte skládat příběh, ve kterém se vše, co je na kostkách, objeví. Příliš nepřemýšlejte. Podívejte se na obrázky a příběh se sám začne rozvíjet. Jedinečná společenská hra, která rozvíjí představivost a fantazii dětí i dospělých.




Jeníčkovi se líbí házet kostkama, ale když Eliška začala povídat příběh, tak se mu to vůbec nelíbilo.


Chtěl, aby přestala, ale Eliška to chtěla dokončit.







Nakonec se Jeníček dostal do afektu, zalezl do ložnice a dlouho s ním nebyla řeč.


Tak tohle se nám moc nepovedlo.
Kostky jsem schovala a kdyby o ně měl někdo zájem, ráda mu je pošlu.

11 komentářů:

  1. Amélie, opravdu nechcete zkusit kostky za čas znovu vytáhnout? Protože mne velmi zaujaly. Chcete-li je poslat, budu ráda a i se ráda revanšuji.

    Nuri.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím o adresu do mailu.

      Vymazat
    2. Jů, moc děkuji, mail napíšu ještě dnes večer. :)

      Nuri.

      Vymazat
  2. Dobrý den Amelie ,ráda bych si kostky od vás koupila , jestli jsou ještě volné Míla

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, jsem paní učitelka ve škole, moc se mi kostičky líbí, daly by se používat s dětmi ve slohu. :) Mohla byste mi prosím napsat za kolik je prodáváte. moc děkuji Jarka
    j.truksova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. A nemuzes je nechat Elisce, když ji se libily? Mohly by to holky hrat spolu( u nas totiž ty kostky bavi mnohem vic starsi dceru(11), nez mladsi(7)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu to bavilo tak dvě minuty....A jinak to tady zbytečně leží.

      Vymazat
  5. Já bych si je ještě nechala, - třeba Jeníček za chvilku poví příběh - byť třeba jen dvěma, třemi větami, tak,jak to cítí u obrázku on....
    Zdraví Bára :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už tu leží delší dobu a nic... Potřebuji se věcí zbavit:-P

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...