pondělí 5. ledna 2015

Korálky


Další dárek od "Ježíška", tentokrát Jeníček navlékal podle barev a tvarů korále.









Trošku se vztekal, když nemohl najít požadovanou barvu nebo ten správný tvar...






...ale úkol dokončil a odměna ho neminula.


Dárci tímto moc děkuji.

8 komentářů:

  1. I já přeji do nového roku jen to nejlepší , spoustu štestí , lásky a zdraví

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásná hračka, rozvíjí mnoho dovedností u dětí, a Jeníčkovi to jde krásně, barvy ovládá na jedničku, je šikulka...

    OdpovědětVymazat
  3. V dnešní době je na výběr tolik druhů her a pomůcek pro rozvoj dovedností, tvořivosti a fantazie, člověk by pomalu ani nevěděl, co koupit dřív :-) . Ovšem ty ceny ho většinou hned usměrní, že.. :-D Není to zrovna levná záležitost. :-(
    Jeníček roste jako z vody a je šikovnější a šikovnější... :-) S barvičkami je svět hned veselejší. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, můžete mi,prosím, napsat,kde takovou pomůcku koupím?
    Děkuji.
    S pozdravem Stáňa Dvořáková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Navlékadlo Logic: http://montessorihracky.cz/didakticke-hracky/1308-navlekadlo-logic-8591864904693.html?search_query=korale&results=6

      Vymazat
  5. Amálko, přeji Ti v novém roce kromě zdraví, štěstí, spokojenosti a lásky hodně síly, abys vydržela, poněvadž jsi neuvěřitelně statečná žena. Máš můj neskutečný obdiv. Měj se moc a moc krásně a vytrvej.: )

    OdpovědětVymazat
  6. Tak koukám, co všechno je možné pořídit. Krásné hry Jeníček dostal a jak to zvládá. Musíš mít obrovskou trpělivost a moc tě obdivuji.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezká hračka. A takovou odměnu bych si taky nechala líbit - Toffifeee já taky můžu.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...