úterý 27. ledna 2015

Othello


Potřebovala jsem, aby Eliška Jeníčka deset minut zabavila, abych mohla dodělat oběd.


Eliška sundala ze skříně naše kdysi dávno oblíbené Othello.



Jeníček sice pravidla nepochopil, ale vůbec mu to nevadí.
Je rád, že se mu Eliška chvíli věnuje a že může být u ní v pokoji.... a otáčí ty kameny, které mu Eliška ukáže....







Z internetu:
Othello, nazývaná též Reversi, je desková hra pro dva hráče, hraná na desce 8×8 polí. Hráči na desku pokládají kameny, které jsou z jedné strany bílé a z druhé černé, tak, aby mezi právě položený kámen a jiný kámen své barvy uzavřeli souvislou řadu soupeřových kamenů; tyto kameny se potom otočí a stanou se kameny druhého hráče. Vítězí hráč, který po zaplnění desky na ní má více svých kamenů.


11 komentářů:

  1. To je dobrá hra:) A Eliška je šikovná, že umí Jendu tak zabavit:)

    OdpovědětVymazat
  2. :)) Eliška je užasná, tu vidieť pravú surodenecku lásku

    OdpovědětVymazat
  3. Eliška je skvělá že se takto věnuje Jeníkovi ♥ měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Tu hru neznám :D Při vyslovení "Othello" si vždy vybavím jen Shakespearovo drama ;-)
    Člověk se neustále učí.
    Měj se hezky, Lili ♥

    OdpovědětVymazat
  5. se Jendovi nedivim, ze nepochopil pravidla, ja taky ne :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musel jsem se usmát, já také ne. Ale určitě to nic složitého není, chce to jen vyzkoušet.

      A Amelka stihla u vaření ještě i fotografovat. Eliška je prostě šikovná po mamince. :-)

      Vymazat
  6. Tak to jsem ráda, že vím jak se tato hra jmenuje. Hráli jsme jí na čtverečkovaném papíře a vlastní území se jen zakroužkovalo a vybarvilo, Kája.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ani já jsem hru nepochopila. Ani nevím, že taková desková hra existuje. No ještě se musím hodně učit:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Přečetla jsem si ten návod na hru dvakrát, ale moc to nechápu, chtělo by to vyzkoušet v praxi pod vedením někoho, kdo už hru zná. Pak věřím, že to bude hra dobrá, která zabaví na dlouhé zimní večery.

    OdpovědětVymazat
  9. Jeníčku, všechno nejlepší k narozeninám!!!!!!!!!!!!!!!!
    teta Saša

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...