neděle 4. ledna 2015

Magnetické tangramy


Jeníček s dárky od "Ježíška"...








S malou nápovědou Jeníček občas nějaký obrázek zvládne...




Slíbená odměna nesmí chybět...


17 komentářů:

  1. Jeníček teda pěkně vyrostl. ;) Měla jsem tě tenkrát ve sledování a mým úplně prvním blogem. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že se mu dárky od Ježíška líbily :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je vidět, že se Jeníčkovi dárky líbí, ta skládačka ho zaujala a podle fotek mu to jde velmi dobře....

    OdpovědětVymazat
  4. Podobnú hračku si pamätám aj ja z detstva...tie všelijaké obrázky a nervy, keď mi to nešlo. Lebo to, čo mi nejde ma proste nebaví, haha. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tuto hru vůbec neznám a zdá se mi docela těžká, vypadá to, že má Jeníček dobrou představivost. A jak tak na něj na fotkách koukám, zase pracuje se zaujetím a chvílemi i s úsměvem na tváři. Že by díky vidině dobrého bonbonku za odměnu?! :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Dárek a ještě k tomu sladká odměna, to by se mi líbilo. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jisté je, že složí věci, které já bych nikdy nesložil. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsme měli doma něco podobného. Pokud se pamatuji, tak mi to moc nešlo. To Jeník vypadá šikovnější. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle hru vůbec neznám. Vypadá, že se Jeníčkovi líbí. Mějte hezký týden, Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Tak takovou hru jsem ještě neviděla. Ale jde vidět že je složitá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se to skládá bez "podrobného" návodu, tak je to těžké. Jeníček to má s nápovědou - papírovou i mojí.

      Vymazat
  11. Jeníček je šikulka,Marci taky přeji krásnější rok 2015 než jsi měla ty poslední.Máš emailovku stejnou stále??

    OdpovědětVymazat
  12. Marcelka, chcem Ti popriať veľa síl, trpezlivosti, ale hlavne veľa lásky s Jeníkom v novom roku. Si super mama.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  13. Tedy - moc pěkná hra:) S tím bych si docela i na svá stará kolena vyhrála:)

    OdpovědětVymazat
  14. Jeníček je šikovný a je to moc pěkný dárek..:).

    OdpovědětVymazat
  15. Amélko, pokud jsi ještě neslyšela, moc ráda bych Tobě i ostatním zde doporučila jednu knihu psanou z pohledu autistické dívky. Jmenuje se Nikdo, nikde. Moc se mi líbila. Kristýna

    http://www.dobromysl.cz/scripts/detail.php?id=1926

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...