čtvrtek 22. ledna 2015

Magic Nuudles



Eliška se asi dva týdny bránila, že tohle neee, že je to nechutné, že na to nebude sahat ap., ale nakonec se nechala přemluvit a udělala Jeníčkovi žirafu a ptáčka...









S kytičkou jsem jí trochu pomohla, protože už toho měla plné zuby...


Ale jsem vděčná i za těch pět minut, kdy si děti hrají společně...







11 komentářů:

  1. Ahoj, otázka mimo tému. Máte doma nové mačiatko? Ďakujem za odpoveď. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslíte to šedivé kotě? Péťu? Toho máme asi od září...

      Vymazat
    2. Takže máte tři kočky a k tomu ještě Bettynku? Nebojí se těch zvířat Jeníček?
      Lenka

      Vymazat
    3. Nee, Jenda je má rád, hlavně Betynku a Lentilku.

      Vymazat
  2. Zaujimavá hra, s tou by som sa vedela zabaviť aj ja:D

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla bych se zeptat- používáš tyhle pomůcky jako "terapii" pro Elišku, nebo je od Elišky přijme Jenda líp? Už mnohokrát jsem si toho všimla, že si Jenda většinou hraje s Eliškou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenda si hraje většinou se mnou, ale občas se mi povede zapojit na pár minut (v rámci rodiny i terapie) Elišku. Není to často, ale díky Bohu za to.

      Vymazat
  4. to vypadá zajímavě :o) stím by si Justýnka také vyhrála :o) měj se Amélko moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
  5. To vyzerá zaujímavo, o čo tam ide? Že sa to navlhčí a potom to lepí? :-) úprimne y som tú žirafu dokopy nedala. :D Rozkošné! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, navlhčí vodou a přilepí k sobě. Já bych žirafu taky nesvedla, nic si z toho nedělej.

      Vymazat
  6. Neskutečný, jak ty děti jsou šikovní! :)
    Popravdě, já bych to nezvládla tak skvěle, jako oni. Fakt, jsou to šikulové! :)
    A popravdě něco takového vidím poprvé. Je to dost zajímavé :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...