středa 7. ledna 2015

Sněhulák




...začal s Eliškou...











...skončil s asistentkou.



14 komentářů:

  1. Ten se Jeníčkovi moc povedl! Fakt nádhera. U nás sníh na sněhuláka není.

    OdpovědětVymazat
  2. Marci jenda je šikulka,panečku,sněhulák krásnej.Jendo pošli mě trošku toho sněhu,tady žádný nemáme.Asi jsem měla zůstat bydlet poblíže Vás.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeníček je moc šikovný kluk. Takového sněhuláka bych snad ani nezvládla.

    OdpovědětVymazat
  4. Šikulka! :) Já jsem nestavěla sněhuláka ani nepamatuji. ;) Budu muset napravit ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásnej a jak je vidět je Jeník i na něj pyšnej. Máte i hezkou mladou asistentku, tu bych taky bral. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Povedený sněhulák:) A Jeník má moc fajn čepici:)

    OdpovědětVymazat
  7. Sněhuláček se náramně povedl a Jeníček mu dokonce půjčil i svou krásnou čepici. Ale i s těmi vlásky z větviček, to sněhuldovi moc sluší. :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný, povedený...
    Sněhuláka jsem naposledy stavěla už hooodne, hooodně dávno - snad víc než před deseti lety - poslední roky u nás nemáme moc štěstí na sníh - buď je to prašan - nebo to rychle taje, či namrzá :-( :-) ;-)
    Měj se hezky, Lili

    OdpovědětVymazat
  9. Parádny je. Snehuliak, aj Janík. Krásne fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Velmi povedený sněhulák. Jak od Lady. :-) Jenda s děvčaty byl moc šikovný.

    OdpovědětVymazat
  11. Já jen koukám, Jeníček roste před očima a je vidět, že je rád, že se mu sněhulák povedl.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná hra! Jeníčkovi se určitě moc líbila, mně by se líbila také. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ten je ozaj nádherný! :) Jeníčkovi a Eliške (a Asistentke) sa naozaj podaril. Mám rada tieto hry so snehom. :) Moc krásne a hádam nebol posledný túto zimu :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...