čtvrtek 19. března 2015

Přihořívá, hoří....


Kde je kačenka?


Zima... zima....




..přihořívá...


...hoří....





 Jeníček dlouho nechápal, co se po něm chce....


...ale včera se mu to po několika pokusech začalo líbit.





Nakonec z toho měl takovou radost, že nechtěl přestat... a musela jsem kačenku schovávat znovu a znovu....







7 komentářů:

  1. jůůůůů tuhle hru já milovala :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdo nehledal rád takovou krásnou kachničku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je úžasná hra! A jak Jeníček září radostí, to je nádherný pohled i pocit, viď? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tuhle hru jsem s dětmi hrávala moc ráda! Tak vidíš, jak je Jeníček už šikovný, mám z něj radost.

    OdpovědětVymazat
  5. Nakukuji po delší době a je úžasné vidět ten velký posun. Vzpomínám, jak jsi psávala o procházkách (většinou v kočárku), strachu ze všeho okolo, teď je tu hromada fotek, jak se Jeníček venku raduje, skáče na balících slámy, užívá si přírody... Moc vám to přeju a raduji se. Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  6. :-) super nápad, hrát tuhle hru i venku :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...