neděle 29. března 2015

Brčkodráha






Děti se nesmírně baví...


..a vodu máme na židlích, na stole, na zemi, na zdi....


.....a v jednu chvíli se topil notebook i navigace...








8 komentářů:

  1. Deti, ktoré sa hrajú, nerobia neplechu. :-) čiže troška vody..uschne. :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je perfektne :-) Viem si to zivo predstavit aj u nas doma :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec se nedivím, že se nesmírně baví, vypadá to suprovně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Paní Marcelo, prosím, pod jakou značkou to mohu najít?
    Z fotek jsem to nerozluštila. Zkusila bych to kopit na netu, bude-li to možné.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.amazon.co.uk/drinkstuff-DIY-Straws/dp/B0051V3F4G
      Když mi napíšete adresu do mailu, tak vám to pošlu:)

      Vymazat
  5. Tím bych nepohrdla ani já, na takový kulišárny asi nikdy nebudu dost "velká". Trošku to těm tvým dětičkám závidím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud Jana nenapíše adresu, pak je mohu zaslat Tobě:)

      Vymazat
    2. Leninovi budiž přáno.
      A já děkuji za informaci. jana

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...