pondělí 30. března 2015

Jedeme do servisu


Šárka má rozbitý iPad.
Asi dva měsíce mi trvalo, než jsem se odvážila jet do Prahy do servisu.
Ale protože jsem chtěla, aby ho měla Šárka opravený, až se vrátí z nemocnice, tak jsem si řekla, že už "konečně MUSÍM..."


Eliška jela se mnou a cestou si krátila čas hrou na telefonu nebo focením.
Asi 40 minut jsme stáli v koloně...



Chvilkama jsem málem litovala, že jsem jela.
Navigace hlásila dojezd na místo 7 minut před koncem pracovní doby...
(ještě tam nemám o hodinu posunutý čas)



Kochala jsem se přírodou a doufala jsem, že to stihneme.
Chtěla jsem Šárce udělat radost.







Popojíždění v koloně není moje hobby a musím přiznat, že se v Praze docela bojím... Auto zleva zprava, kličky motorek i aut sem a tam - to není problém..a já pak nechápu...



Ale našly jsme to... Oddechla jsem si a běžela jsem dovnitř.
Měla jsem radost, že tam ještě jsou.

Ta radost mi však dlouho nevydržela:(
Když jsem vysvětlila náš problém, tak mi bylo řečeno, že iPady neopravují, ale vyměňují kus za kus.
Za necelých 8 TISÍC mi prý dají jiný...
Osm tisíc - hahaha....
Myslela jsem si, že když je rok a 4 měsíce starý, že je ještě v záruce, prý ne...


Ještě jsem se chvíli (marně) bránila, že mi to měli napsat do mailu nebo říct do telefonu, ale neuspěla jsem.
Zklamaně jsem i s iPadem vyšla ven...
Tak, a teď "Babo, raď..."

7 komentářů:

  1. Amy, ze zakona je zaruka 2 roky, ale je treba to reklamovat tam, kde jsi to koupila a mit uctenku. Zamitnuti reklamace je mozne az po prohlidnuti v servisu, kam to poslou z te prodejny a i pak se proti tomu da odvolat. V pripade, ze je chyba na strane vyrobce (tzn. Chyba nevznikla spatnym zachazenim), tak mas narok na vymenu kusu nebo vraceni penez. Kdyztak se obrat na nejakou obcanskou poradnu, jak postupovat ( na internetu je jich spousta), nebo rovnou na ceskou obchodni inspekci. Snad jsem trochu pomohla. Bara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to kupováno na ALZA.cz, ale jednou firmou. Dostali jsme ho tenkrát na vánoce jako DAR. V servisu mi řekli, že když je to na IČO, že je záruka jen 12 měsíců. Mrkla jsem na účtenku a opravdu je tam napsáno 12 měs...

      Vymazat
  2. No, nejsem sice baba, ale poradil bych ti zkusit servis v obchodě Mobil pohotovost ve Spálené ulici. iPhonka mi tam opravili a trvalo to cca 2 hodiny. Pokud ti Apple neuznal záruku, tak nemáš co tím pokusem ztratit. Nevím, co tomu iPadu je, ale jestli se to dá opravit, tak ti to tam opraví. Předem ti řeknou odhadovanou cenu. www.mp.cz a jestli tam pojedeš, můžu ti poslat číslo slevové kartičky. Sleva je jen pár procent a jen na práci, ale každá koruna dobrá.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Amélie,syn měl před dvěma měsíci také rozbitý iPad,celé sklo.Nakontaktovala jsem spoustu firem,někde tvrdili,že pouze výměna kus za kus a velký doplatek,někde,že nejsou skla a nebo cena byla vysoká .I když jsme z jižních Čech,vyplatila se nám cesta do Prahy.Manžel zavezl iPad na Prahu 2,www.iphoneclinic.cz,za 2.900,- a během půl hodinky to měli opravené.Nevím,co máte za závadu,ale na stránkách je mail a velice rychle nám vždy odpověděli.Držím pěsti😉

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, tak to je pěkně pitomé... Snad se objeví nějaké jiné řešení opravy.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, zkuste tuto stránku: https://getsupport.apple.com/Issues.action
    Nebo toto číslo: 800 701 391

    OdpovědětVymazat
  6. Neviem vám nijak poradiť ale snad vám rady od iných čo sem písali pomohli:))

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...