pondělí 9. března 2015

Fotbálek se šiškama


Vždycky vymyslím nějakou "hloupost" a moc se mi líbí, když se Jeníček "chytne"
..a ještě z toho má RADOST.



Fotbálek se šiškama patří k jeho oblíbeným aktivitám....











5 komentářů:

  1. U nás také velmi oblíben :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekny den,Amelka,naozaj ste s malym pokrocili....a ja mam taku skusenost,ze zmeny prichadzali ,,skokom,,,po dlhsom case,ktory som zila s trpezlivym ,,nahadzovanim systemu,,:) ,ozvem sa aj na mail,zdravim!

    OdpovědětVymazat
  3. Je zajímavé, jak všechny děti lákají aktivity, které se neřadí mezi ty "nejnormálnější" :D Já jsem byla úplně stejná.
    Nevím jestli je to fakt nebo mi to jenom tak přijde, ale nevyrostl Jeníček? Přijde mi, že v každém článku s fotkami roste výš a výš :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Šikulka! :) Taky ho občas hraju! ;) A šišky ráda i fotím..:).

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám jako blázen. Jeníček dost vyrostl a chodí rád ven. Řádí se šiškami i na balících. A dokonce s babičkou.
    Mějte se všichni moc hezky. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...