neděle 22. března 2015

Setkání rodin v Hřišti Bezbot


Na mail mi přišla nabídka z APLA Jižní Čechy ohledně setkání rodin dětí s PAS v Českých Budějovicích.


Nechtělo se mi. Je to daleko, spousta peněz za benzín, Jenda "zlobí" v autě, ale děti mě přemlouvaly a na hřiště se moc těšily.
Co by člověk pro děti neudělal, že...


Po necelých dvou hodinách a malé přestávce u Mc Donalda jsme dojeli na místo.
Ani jsem se nestihla "bát", že jedu někam, kde to neznám.


Jeníček si uklidil boty do skříňky....


...umyl si ručičky...



...a šel s Eliškou řádit na "hřiště".
Zpočátku tam naštěstí bylo málo dětí a později, když už byl nahoře dost velký hluk, tak se s Eliškou schovali do spodního patra a stavěli domeček z kostek.


Nevím, kdo má z blbnutí na hřišti větší radost, tipuju, že Eliška, ale užívali si to oba dva...


Sedla jsem si ke stolku, prohlédla jsem si knihy, letáčky, dala jsem si kafe a povídala jsem si s rodiči dětí s PAS, to se mi stává asi jednou za rok...




Možnost porovnání s obdobím cca před dvěma lety:
http://auticekjenicek.blogspot.cz/2013/03/hriste-bezbot-2.html
http://auticekjenicek.blogspot.cz/2013/03/hriste-bezbot.html









7 komentářů:

  1. Jej páči sa mi, že takéto akcie organizujú. Určite to musí byť dobrý pocit, ked viete že v tom nieste sama :)

    OdpovědětVymazat
  2. Radost se na ne divat jak si to uzivaji a ty si pritom muzes popovidat s ostatnimy kteri jsou ve stejne situaci.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Amélie,
    je to opravdu pokrok. Co vše jsi se svými dětmi dokázala. Moc všechny maminky, které s láskou pečují o děti s autismem, moc obdivuji. Mějte se krásně a přeji, ať se vše jen lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, děkuju. Je fajn mít s čím porovnávat a ten pokrok dokonce na obrázcích vidět.

      Vymazat
  4. Amélie ty jsi tak šikovná,ten pokrok je razantní.Marie

    OdpovědětVymazat
  5. Jeníček díky Tebe a jen Tebe, ušel obrovský kus cesty,je to pokrok jak to srovnám několik let zpět....Vše jsi překonala a já každopádně smekám!!!!Měj se pokud možno hezky....Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáji, spíš než "překonala", bych napsala "překonáváme" den za dnem, on je to běh na dlouhou trať, tedy na celý život..a u všech tří dětí.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...