sobota 21. března 2015

Eliška si vybírá koupelnu


Když jsme jely nedávno s Eliškou od psycholožky, tak cestou Eliška škemrala, že se chce podívat na koupelny.


A kdo by nevyhověl svému dítěti, když mu tím udělá radost, že...


Eliška byla v sedmém nebi...


..a mně se líbilo pozorovat její nadšení a její radost.



Jak málo stačí "dítěti" ke štěstí....






Myslím, že budeme mít dlouho na co vzpomínat.
Takové malé, milé vybočení ze zažitého stereotypu.







Tak KTEROU koupelnu byste si vybrali vy?







7 komentářů:

  1. To je zajímavé:) Proč si Eliška vybírá koupelnu?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až JEDNOU....bude mít peníze...tak by chtěla mít krásnou koupelnu....

      Vymazat
  2. Ked som bola trošku mladšia tak som tiež milovala "výlety" do Kiky medzi kúpeľne. Neviem prečo, ale tiež ma tak fascinovali, aké su krásne:) HIHI :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc jí to sluší. Je na sukně a šaty, že?

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem dítě skromné, nenáročné :-D
    Brala bych je všechny :-D

    Hmm... líbí se mi ta druhá fotka :-D
    A ta vana, kde se Eliška natáhla, tu bych brala! :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...