středa 19. srpna 2015

American Classic Cars Ostrava



Výstava American Classic Cars děti nezaujala....



..ale mně se líbila.















Znuděného Jeníčka jsem "musela" zabavit cukrovou vatou a nanukem....


5 komentářů:

  1. Vidieť takto tvoje deti je krása !
    Ja viem aká je to vybojovaná cenná hodnota a preto KRÁSA !

    OdpovědětVymazat
  2. Tam jsem byla také, ale asi před dvěma nebo třemi lety :) A asi bych se postavila na stranu tvých dětí, protože mě to taky příliš nezaujalo..

    OdpovědětVymazat
  3. Pred pár mesiacmi som aj ja bola na takej podobnej výstave a tiež sa mi to páčilo. No u nás boli aj modely v skutočnej veľkosti a na niektorých sa človek mohol aj povoziť (za dosť drahý poplatok) :) ...škoda že u vás tiež neboli lebo možno by to detičky bavilo viacej :) no aj tak určite to bol pekný výlet a videli niečo zaujímavé a Jeníček si aspoň užil tú cukrovú vatu a nanuk ^_^
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Eliška má krásné šaty.. :)
    Sluší jim to..
    Je škoda, že si to neužili, ale důležité je i to, že to bavilo tebe.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa napriklad paci ze aj ked sa to Jenickovi nepacilo nejak zvlast ale ajtak tam poslusne stal, co by pred par rokmi nebolo vobec mozne:)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...