pondělí 10. srpna 2015

Na kytaru hrát












10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Učit ani ne...ale rád si zabrnká. A NIKDO mu to nezakazuje. Už se těším, až vytáhneme i klávesy.

      Vymazat
    2. Tedy, šikulka! To vypadá na pořádný mejdan... Stačí chuť a hra s fantazií... S dětmi to pak dělá divy...
      My vytáhli moji první kytaru ze sklepa právě dnes odpoledne. Mám v plánu ji celou natřít a změnit... Když tu malou kytaru uviděla Eliška, hodinu ji nedala z ruky, chodila po zahradě a vymýšlela si svůj text i melodii... My se jen bavili nad jejím prožíváním a skutečností jejích snů... Teď už spí, kytaru se dvěmi strunami má u postele a je ohromně spokojená...
      Mějte se všichni moc krásně!

      Vymazat
  2. Líbí se mi to sezení z palet. Z palet jsem v časopise viděla i nábytek do bytu a kupodivu to vypadalo moc hezky. ;-) Pro Jeníčka, je asi kytara nová věc, trochu se ostýchá, ale očividně ho zajímá. Má teď kolem sebe tolik nového a zajímavého!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nábytek a posezení z palet mám taky ráda. Jenda denně objevuje nový a nový svět. A je šťastný, je to na něm vidět.

      Vymazat
  3. Téééda - to je muzikat! :) Je moc dobře, že ho to baví - je vidět, jak si to užívá...:). A moc mu to s tou kytarou sluší :).

    OdpovědětVymazat
  4. Hudba k dětem prostě patří. Jen ať Jenda zkouší. Nikdy nevíš, kdy ho to chytne a bude se chtít učit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já i děti mnoho hudebního talentu nemáme a i přesto si rádi každý den zpíváme a na něco zabrnkáme nebo zabubnujeme. A naše Barů k tomu ráda tancuje. Ještě , že nás nikdo nevidí a neslyší, ale my si to užíváme! Doufám , že i Jeníček si kytaru dosyta užije

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, velký kytarista, koukám, Jeníček i k hudbě rád přičichne. A to je jen dobře. S hudbou má člověk hnedle lepší náladu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá jak starej táborník! :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...