čtvrtek 27. srpna 2015

V cukrárně




Děti měly chuť na dortík.
Kdo by jim odolal?


Jeníček chtěl čokoládový, Šárka jahodový, já jsem si dala ořechový, jaký měla Eliška ani nevím...



Ale protože Jeníček neměl tu správnou náladu, tak jsme si je nechali zabalit a snědli jsme je doma.


Jednou za čas člověk může i zhřešit...



14 komentářů:

  1. Zdá sa mi , že ste našli dobré miesto pre život, obdivujem aký je Janík jemný k zvieratkám...:-)
    Našli ste si dobré školy ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pevně doufám, že děti, kam děti po prázdninách půjdou, jim "sednou" a že to "půjde". Ano, zvířátka má rád, i když občas "svým způsobem", který jim nemusí vyhovovat.

      Vymazat
    2. To má aj Milo, hlavne ten jeho ,,začiatok,, života sa stále premieta
      smerom na zvieratá...utešuje ma, že teraz má aplikáciu breviára, modlia sa aj s mužom ,,hodinky,, a viac chodí k spovedi a na omšu..

      Vymazat
    3. To take znam. Didduska miluje psy, a to takovym zpusobem, ze i ti nejvytrvalejsi se pred ni nakonec schovavaji.

      Vymazat
  2. Tak to se nedivím, že Jeník zhřešil a vybral si. Taková krásná pozvánka, děkuji za přizvání ke stolu, ač až doma. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem si myslela, že je to foceno v mé oblíbené cukrárně. Ale není :-)
    Alespoň že jste si pochutnali :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je jasne, obcas je treba si osladit zivot! A takovemu dobremu dorticku se maloco vyrovna!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Š5astná to rodinka:) Dávate deťom lásku a teplo domova:)))

    OdpovědětVymazat
  6. Ty dorty vypadají moc lahodně, vůbec se nedivím, že na ně děti měly chuť:)

    OdpovědětVymazat
  7. Občas je potřeba si zamlsat! :-) Vypadá to všechno krásně.

    OdpovědětVymazat
  8. Pravdu díš, jednou za čas se může zhřešit.
    A teď mne napadá, že už jsem delší dobu nehřešil. Budu se muset poohlédnout po nějaké cukrárně. Cože jste si to dali dobrého? :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Vidím dobře? Dortoví ježci? Ty jste určitě neochutnali!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsme neochutnali, ale dětem se moc líbily, takže na ně určitě někdy přijde řada.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...