neděle 30. srpna 2015

Fauna trhy


Na Fauna trhy a na zvířátka se Jeníček těšil, ale "zasekl" se hned na začátku.
Nechtěl jít, stál jak prkno a odmítal se na zvířátka dívat.


Eliška se snažila ho nějak zaujmout, ale moc se jí to nedařilo.


Jenda pořád dokola opakoval, že je tam "strašnej rámus" a že chce domů...


Řekla bych, že tam moc velký hluk nebyl, spíš takový ten všudypřítomný nepřetržitý šum ze všech stran, když je někde hodně lidí a mluví jich vlastně spousta naráz...


Po pár minutách, kdy už to nemohl vydržet, jsem ho vzala ven a počkali jsme na Elišku u vchodu.
















7 komentářů:

  1. Ahoj, dokážu si představit proč se tam Jenda necítil dobře, takový ten lidský šum (tedy hodně různých nepříliš hlasitých zvuků najednou) snáším taky hůř než jeden, byť hlasitý zvuk. Na jeden zvuk se dá adaptovat, pokud není příliš hlasitý, ale na různorodý, prakticky nepředvídatelný šum se adaptovat v podstatě nejde, protože nikdy nevím, ze které strany přijde jaký zvuk.
    Je to ten hlavní důvod, proč mi nedělají dobře společenské akce.

    OdpovědětVymazat
  2. A ste dojemní....aj tie zvieratká....dúfam , že vám, a ani im nebolo zle.....
    Dnes som zažila ,,akciu,, s mojimi....a ani si neuvedomujú ako oni ,,spoločensky,, (neznesiteľne) zaťažujú ....hranica, nehranica, musím ísť za ňu...

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda, některá zvířátka ... no ... pavouky a hady moc nemusím, bojím se jich :-D Hezký den. Tina

    OdpovědětVymazat
  4. Nejsem autíček a takový všudypřítomný šum špatně snáším stejně jako Jeníček. Třeba v obchodních centrech se vůbec necítím dobře...

    OdpovědětVymazat
  5. Taky Jeníka úplně chápu. Ale je stejně hrdina. Ještě nedávno by mezi takovou spoustu lidí ani nevlezl.
    A jak reagoval na kdysi oblíbený hmyz a další zvěřenu?

    OdpovědětVymazat
  6. Tiež by som rada celý den pozerala na zvieratká :)
    Jenkovi sa nečudujem, aj mne vadí ak je velký hluk a vela ludí lezie mi to na nervy. Inokedy by tam an nevliezol, je to šikovný chlapec:)

    OdpovědětVymazat
  7. Na fauna trzích jsem si jednou koupila roztomiloučkého strakatého osmáčka :) Teď mě lákají ta nahatá morčátka. Příští měsíc musím jet! Hrozně ráda se tam kochám všemi těmi zvířátky :) Ale Jeníčka chápu, taky mi tam ti lidi vadí.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...