úterý 18. srpna 2015

Svačinka po koupání


Při čekání na Elišku... než se převlékla z mokrých plavek...


Jeníček jí hlídal čelenku....a mlsal.





...a maminka vyplňovala čas focením ....




8 komentářů:

  1. Taký pokoj ide z vašich fotiek, jedna veľká radosť !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, znáš to. Někdy je líp, jindy hůř. A těchto pozitivních okamžiků si moc vážím.

      Vymazat
  2. Pěkné fotografie a Jeníkovi moc sluší brýle - jsou hezké :).

    OdpovědětVymazat
  3. Prezrela som si aj predošlé články a vidím, že sa Jeníkovi a nie len jemu velmi osvedičlo sťahovanie. A Jeník urobil tak velký pokrok, že sa to nedá ani zmerať. Len tak dalej, ste užasná mama <3
    Mám nový blog, pretože na starý mi prišli kamaráti a rodina a teda začínam odznova. Adresa môjho nového blogu - http://weirdcreature.blog.cz/
    Pekný zvyšok dňa praje Vivi (vivienella.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. a já něco vidím...:)))) Na ruce Amélie ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ruce krom mirabelek a "starších" prstýnků ale nic jiného není: http://amelie-zivotkolemnas.blogspot.cz/2015/08/hratky-s-beruskou.html
      Nebo ano? ..že by konečně láska a štěstí?

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...