sobota 8. srpna 2015

Láska kočičí



Jeníček a Lentilka...













6 komentářů:

  1. Tak to je velká láska, kočičky to umí. Lentilka je krásné jméno a moje neteř má pejska, který má stejné jméno :-) Fotky mě po ránu rozněžnily.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherně se mazlí! To je pokrok oproti začátkům, které si dobře pamatuji. To je krása!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. Láska z nich sálá!

    OdpovědětVymazat
  4. Já to pořád říkám, že kočičáci jsou zvířata pro autisty jako stvořená.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, plné lásky!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...