neděle 19. února 2012

Vánoční dárek Matematika


Fotky jsou ze 30. 12. 2011


Jenda dostal na vánoce hru Matematika....


Zkoušela jsem, jestli bude přiřazovat čísla....


...podle počtu jablíček na obrázku....


...nepovedlo se....


...ale já vím, že to ví....


..ani za odměnu se mu pracovat nechtělo....


Bylo ty počty jen do tří, což jinak bravurně zvládá....
...ale přiřazovat kartičky se mu nechtělo...


...nakonec jsme to společnými silami zvládli....


Puzzle Jeníček  neskládá....



....asi ho nebaví nebo se mu nelíbí....
...nevím....


Zato moc rád počítá puntíky.....


.... nebo ovoce  na kartičkách....



13 nebo 16 ?
..... to není problém....






Tehdy měl ještě svůj oblíbený "čuníkový dudánek s velkým čumáčkem"....

21 komentářů:

  1. no spíš sem já tahodná, já nerada hraju karty a ona mě k tomu pořád přemlouvá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babička to myslí dobře. Třeba jen chce, aby jsi smysluplně využívala svůj volný čas - přiměřeně věku. :-)

      Vymazat
  2. Je to šikula ! Ať už jsou to puntíky, nebo ovoce!
    Krásnou neděli!

    OdpovědětVymazat
  3. Musíš mu namalovat karty s dudlíkama a pak to třeba půjde. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu je to šikulka!!! Za chvíli z něho bude veliký matematik:-)
    Hezké odpoledne Myška-Eliška

    OdpovědětVymazat
  5. Matematika vypadá opět dobře a přiřazování holt Jeník zrovna neměl náladu...ale určitě si s hrou pěkně vyhraje, ať už teď, nebo postupně později...

    OdpovědětVymazat
  6. Stane se, ani "matematik" nemusí mít svůj den, ne? Hezký celý příští týden!

    OdpovědětVymazat
  7. Každý máme někdy den, že se nám do ničeho nechce. Ale Jeníček je šikulka.:-)
    Pohodový nadcházející týden ti, Amelko, přeji.:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Barevná matematika. No, na to, že se mu zrovna nechtělo přiřazovat, nevypadá to, že by ho to nudilo, tak aspoň, že v tom počítání spolupracuje :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ale nakonec to Jeníčka bavilo, řekla bych i když asi nepracoval přesně tak jak by požadoval návod hry a maminka :-) Třeba tomu za čas přijde na chuť.

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasný dárek pro Jednu, ale mě by určitě nenadchl :) Matematika je moje noční můra.

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný :) Hezkej dárek :)
    Jinak moc děkuju za tvoje komentáře u mě na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Amelko, Jenda si proste "jede" podle sveho :)) Na fotkach je videt, ze se dobre bavi a to je to nejdulezitejsi, pekne se soustredi na pocitani puntiku. Preji hezky tyden a zdravim, monika.

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, zeptala by jste se Jeníka, jestli by mě nechtěl doučovat matematiku? Já budu totiž letos ráda, když prolezu... Třeba bych to konečně od někoho pochopila :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jeníček je šikovný!!
    Mě jde tento dárek do ruky.. Sofi by se zrovna něco takového hodilo. Díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkný dárek. Zkus na něj jít s přiřazováním oklikou.Ze hry vezmi jen kartičky s čísly a předměty vyber jeho oblíbené. Hakysaky, dudlíky, myškové bonbony....

    A.

    OdpovědětVymazat
  16. Amélie, máte můj hluboký obdiv za to, jak to s Jeníčkem zvládáte. Myslím, že ne každá maminka by měla tolik trpělivosti.
    Přeju hodně šťastných chvil vám, Jeníčkovi a celé vaší rodině.
    Dodnes jsem věděla o autismu jen z filmu, ale každodenní život s autistickým děckem jsem si nedokázala představit.
    Berta

    OdpovědětVymazat
  17. Zase koukám s otevřenou pusou na tu parádní hru. Dnešní děti mají tolik možností a rodiče tolik příležitostí utrácet korunky. :-)) Tato hra se mi zdá skvělá a myslím, že jí Jeníček příjde na chuť. ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Marceko,teď jsem se dívala ne pořad Klíč.Byla tam maminka s autistickou dívenkou.Vyprávěla,že nemohla pochopit její chování,když jí do obličeje vybuchl papiňák,ona se usmívala a zajímala se o to jakou má namalovat barvu na nějaké zvířátko.A doporučovala tam stránky www.uztirozumim.cz říkala,že pomáhají rodičům i dětem.Tak se tam mrkni.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...