středa 18. května 2016

Monster Truck 2

















Byla pěkná zima a foukal silný vítr. Za tu hodinku a čtvrt jsem měla pěkně omrzlé ruce.



A na konci mě Jeníček ZASE překvapil....
Chtěl se vyfotit s velkým autem....


"Přežil" doteky cizího chlapa a vysazení na pneumatiku....


A největší legrace byla ta, když Jenda vyžadoval Trucky KAŽDÝ DEN, protože na plakátě jsem mu přečetla, že tu jsou od 3. do 8. května a on si myslel, že půjde na všechna představení. Pořád o tom mluvil. Naštěstí další tři dny pršelo a o víkendu už si nevzpomněl...
Ono utratit šestkrát asi 700 Kč (vstupné plus párky v rohlíku, cukrová vata) se mi fakt nechtělo...

A dnes jsem viděla plakát na nějakou akci na červen - kaskadéři s motorkama - až to uvidí Jenda, myslím, že mě to nemine:-)

1 komentář:

  1. Opravdu skvělé - Jeníček mezi tolika lidmi a v rámusu! Dřív nechtěl ani nikoho potkat v parku, je dobře, že pokrok se nedá zastavit :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...