středa 4. května 2016

Rehabilitace


Jeníčkova prvotní diagnóza byla DMO - dětská mozková obrna.
Dva roky jsme cvičili Vojtovu metodu.
Doteď to není "ono", což ale laik už na první pohled nepozná. Jen nejezdí na kole, na tříkolce, nelyžuje, nebruslí...ale komu by to vadilo, že....


Měl by cvičit, ale to nechce.
DOMA odmítá cvičit úplně, to ho nedonutím.
A tak ho jednou za rok objednám na rehabilitace. S fyzioterapeutem v rámci svých možností občas spolupracuje. Ten pán je naštěstí velmi milý, úžasný a má smysl pro humor.
Jeníček měl jít cvičit celkem desetkrát, ale byl nemocný, tak jsem tři návštěvy rušila.


Měl by si je nahradit v jiném termínu, ale fyzioterapeut vyjádřil přání "doufám, že už tě nikdy neuvidím" a "kdyby tě paní doktorka zase chtěla poslat na rehabilitace, tak řekni, že jsi zdravý"...
a mně se ulevilo, že si termíny nahrazovat nebudeme. Stejně jsem ho chtěla poprosit, abysme už chodit nemuseli.


Jenda jezdit nechtěl, plakal, vztekal se, nemluvil se mnou....ale pokaždé těch cca dvacet minut nějak přežil, i když mu je nepříjemné, že na něj někdo sahá a MUSÍ něco dělat...
Někdo ho k něčemu nutí, to úplně nesnáší....





A za odměnu dostával "bojovníky" (rytíře) od Playmobilu, které má teď rád.










1 komentář:

  1. Na fotkách ale vypadá Jeníček docela spokojeně, jako by si cvičení užíval!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...