úterý 17. května 2016

Odpočívej v pokoji, miláčku


Včerejšek byl příšerný...
Ráno jsme vezli Péťu na veterinu, byli jsme domluvení, že ho pošlou do Státního veterinárního ústavu v Olomouci na pitvu.


Ale paní doktorka ho prohmatala a řekla, že na 95 procent ho srazilo auto...
Prý ještě podlezl plot, popošel asi tři metry a zemřel u svého oblíbeného stromu, na místě, které měl rád.
Tak jsme si ho vezli zase domů...aby byl s námi....

Plakala jsem jak želva a vyčítala si to samé, co Eliška...že jsme ho pustili VEN...!!!!!!!!!!!!
Ale když jemu se venku tak líbilo.


Snad byl ty necelé dva roky šťastný. Nebo aspoň posledních jedenáct měsíců TADY. Mohl ven, na sluníčko, lezl na stromy, honil myši...myslím, že si to užíval. Na noc si ho vždycky Eliška brala domů.


Poprvé v životě jsem hloubila jámu .... přes slzy jsem na to pomalu ani neviděla....

Koupila jsem mu kytičky a zapálili jsme svíčku v lampičce....
Strašně to bolí....
Vždyť tu s námi měl ještě aspoň deset let být...
Je mi to tak líto.


I Nellynce jsem koupila kytičky...tu srazilo auto loni:-(

Teď máme v plánu zavřít terasu, nějak to oplotit, uzavřít, aby mohly Elišky "domácí kočky" být venku, ale v bezpečí.
Ještě nevíme JAK a čím, aby to vyšlo co nejlevněji.
Nemáte někdo nějakou radu?

Venkovní kočky budou i nadále venku....s rizikem, že...
Ani nemyslet....

Ale Péťa byl miláček....

4 komentáře:

  1. Ano, je to moc smutné, když zahyne zvíře, které tu mohlo být ještě dlouho. My to taky občas zažíváme, bydlíme hned u silnice mezi dvěma zatáčkami a místní řidiči tu jezdí jako cvoci. Zažili jsme tu už několik zajetých koček, naše 3. Teď máme jen jednu, až nebude tak se bojíme pořídit další, protože tvrdím, že jen kočka u nás narozená a matkou naučená, jak se má chovat, tady může přežít.
    Přinesená koťata odjinud to nedají.
    Ta zvířata bohužel odcházejí, máme už 3 psí hrobečky a vždycky je to zlé, když nás opouštějí. Je to naše daň za to, že nás těšili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně: taky tu jezdí jak šílenci. Když jedu zatáčkou 40, tak je vidět hezky...

      Vymazat
  2. Nedávno jsem viděla video o chovateli mainských koček a bylo tam trochu vidět, jak má zabepečenou terasu. To video je tady : https://www.stream.cz/slavni-neznami/10010393-libor-sula-svetovy-chovatel-mainskych-myvalich-kocek

    Moc Tě zdravím a přeji vše dobré. Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ELiška mainské mývalí kočky MILUJE. Děkuji za odkaz, moc se mi líbil. Zítra ho ukážu Elišce.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...