středa 18. května 2016

Monster Truck


Nedávno byla v Ostravě zajímavá akce s názvem Monster Truck.
V ulici, kde chodí Jeníček do školy, viselo několik plakátů.
Když jsem se Jendy zeptala, zda tam chtěl jít, řekl, že jo....


Po devíti letech chce dítě SAMO od sebe někam jít, není to paráda?!


Vzala jsem i Elišku, je to takový Jeníčkův "pomocník". Když jde někam Eliška, líp se mu to snáší...

Viděti Elišku v kalhotách je unikát, tak si to vychutnejte. To se stává jen párkrát do roka.
Naštěstí jsem měla v autě svůj červený kabátek, který jsem jí vnutila, ač si ho nechtěla obléknout.... i tak jí byla zima. Neodhadla počasí a já jsem si v rychlosti při vypravování nevšimla, že si nevzala bundu.
Občas zapomínám, že i ji musím zkontrolovat, co si bere na sebe.


Stálo mě to 550 Kč.
To je sice dost, ale říkala jsem si, že i kdyby chtěl Jeníček po deseti minutách pryč, tak to za to stojí...
Aspoň uvidí zase něco nového, jiného...


Zpočátku se bál rámusu, ale pak si zvykl.....a myslím, že se mu to moc líbilo.














O přestávce malá svačinka....






Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...