sobota 14. května 2016

Toust se žervé

Jeníček jí teď většinou suché (čerstvé, křupavé) kaiserky z Penny marketu nebo toustový chléb namazaný žervé....

Byla jsem zrovna unavená a natáhla jsem se odpoledne do postele...asi bych i usnula, kdyby mě Jenda nechal.
Přiběhl za mnou s tím, že chce toust se žervé... Tak jsme se pracně zvedla, doplazila jsem se do kuchyně a jaké bylo moje překvapení, když tam seděl partner i s oběma holkama.
Přes kuchyň jde Jenda ke mně, musel je vidět....chvíli jsme nechápala, proč neřekl jim....

Nějaký čas mi trvalo, než jsem se dopátrala příčiny...

JEDNOU mu Jirka řekl, že má špinavé ruce, že má chvíli počkat.. ("za chvíli" není  přesný termín... není to pro dítě s autismem ta správná (předvídatelná, bezpečná, strukturovaná)  odpověď...  a Jeníček si to od té doby pamatuje...a když se zeptám, proč mu neřekl, odpoví, že Jirka má špinavé ruce a že TEĎ nemůže...

Holky mu taky kolikrát odsekly, že později, že teď se musejí najíst nebo donést jídlo kočkám a Jenda si to pamatuje a aplikuje to na zrovna probíhající situaci....co na tom, že to nyní není "pravda", on si pamatuje SITUACI a jejich (tehdejší) ODPOVĚĎ....

Tudíž, když NIKDO nemůže, musí nastoupit MAMINKA....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...