čtvrtek 2. června 2016

Hřiště pro Jeníčka


Nedávno jsem koupila v Hornbachu hřiště. Asi měsíc leželo před domem a teď ho řemeslníci konečně složili.


Jeníček se nechtěl houpat před cizími lidmi, a tak čekal na odpoledne, až odejdou domů.


Zatím ho hřiště baví, za což jsem moc ráda, protože "normálně" 95 procent koupím zbytečně....

I když mám tolikrát pocit, že TO či ono by se Jendovi mohlo líbit, TO by ho mohlo bavit. ap... on má na to často názor úplně opačný (nedávno koník na tyčce v IKEA, terč s míčky na suchý zip, bagr, létající talíř...).
I proto jsem teď jednoho z řemeslníků zasypala hračkami, knihami, hrami, omalovánkami, autíčkama a dalšími věcmi, které jsem v dobré víře Jeníčkovi koupila a on je nechtěl. Zbytečně to tu leželo a třeba jeho dvěma dětem udělají ty věci radost.


I tu trampolínu mám (v poslední době) pocit, že jsem koupila zbytečně....
Už se zdálo, že Jeníček zase nechce chodit ven... Pak nevím, zda se bojí větru, sluníčka, horka, hmyzu... nebo zda jen ven nechce... ?
.... a nebo zda si třeba jen vytvořil rituál např. "na trampolínu jen s Eliškou" a když ona nechce, tak se Jeníček urazí a už tam nechodí....? Člověk aby byl jasnovidec...


A teď je škoda, že už tři dny prší, protože Jeníček by rád na houpačku a ono to nejde.





5 komentářů:

  1. Úžasné fotky.. je spokojený. Ještě že Tě má! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké hřiště. A Eliška se taky ráda houpe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejen Eliška. I já si ráda sednu pod ořešák do houpacího křesla:-)

      Vymazat
  3. V tom případku posílám jednu houpavou: :)
    https://www.youtube.com/watch?v=Dwj9lf5SEKM

    OdpovědětVymazat
  4. Takovéhle hřiště bych chtěla na zahradu taky. Ale nemám na něj. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...