sobota 18. června 2016

Stan na ryby

Bavili jsme se o tom, zda máme doma stan.
Jirka řekl:
- "Já jsem měl jeden stan na ryby..."

Eliška se toho hned chytla:
- "Proč dáváš ryby do stanu? Co to je za blbost?
To by přece umřely, kdyby neměly vodu.
Fakt by pro Tebe ty ryby umřely?
Proč by měla ryba pro člověka umřít?"

- "Myslel jsem stan pro mě."
- "Neříkal jsi, že byl pro Tebe, říkal jsi "na ryby".

- "Byl pro mě na spaní..."
- Na spaní? U vody? A proč spíš ve stanu, když máš lovit ryby? To by ti přece utekly, kdybys spal..."

2 komentáře:

  1. Úsměvné okamžiky, kterých však máš nepřeberné množství. Stejně je ale úžasné, jak tím poukazují na to, že nic není samozřejmé..

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...