neděle 12. června 2016

Hřiště pro Jeníčka 2


Když jsem koupila Jeníčkovi hřiště, tak byl úplně vpravo provaz.
Marně jsem se snažila Jeníčkovi vysvětlit "co s ním". Nepochopil.
A tak jsem mu koupila místo provazu jinou "houpačku".


Takhle nasedá na lanovku u některých hřišť, na to je zvyklý, tudíž tady nebylo co řešit, nebyl důvod ke vzteku a začal se houpat...






Ale nejraději má stejně houpačku nejblíž u skluzavky....


Bella se ráda motá někde, kde je Jeníček a rozhodně si nedává pozor, aby do ní nestrčil...
Někdy mám pocit, že si to snad užívá...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...