úterý 14. června 2016

Džusík

- "Džusík, džusík. Džusík!" volá Jeníček ze svého pokoje.
- "Chceš džus?" ptá se Eliška z kuchyně .
- "Nace, nace, nace...  (nechce)
Džusík, džusík!"

- "Mám ti nalít džus do hrnku?"
- "Nace, nace, Elina zlá, hnusná.... Džusík, džusík!!!!"
- "Já ti ho naliju."

- "Nace, nace.
Džusík, džusík, džusík!"

- "A co chceš? Chceš ho nalít? Řekni mi to celou větou. Nevím, co chceš."
- "Nace, nace, Elina zlá.
Džusík, džusík...džusík!"

Tak se Eliška sebrala a šla se podívat k němu do pokoje a zjistila, že měl džus vylitý na zemi na koberci... a chtěl to utřít...


1 komentář:

  1. Ty jo,to musi byt fakt narocny...takovehle jednoslovne sifry,ktere se musi vyresit!...jste jednicky,ze to zvladate!!!😙

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...