neděle 24. července 2016

Nemá ponožky

Uděláš mi rohlík s paštikou?" ptal se mě Jeníček...
- "Řekni Elišce. Je v kuchyni."

- "Elina je zlá, nemá ponožky." zakončil debatu o Elišce Jenda a tvrdošíjně trval na tom, že rohlík s paštikou mu MUSÍM nachystat já.

Odmítal s Eliškou mluvit nejméně další hodinu, schovával si hlavu pod deku a zpíval si pořád dokola: "Nemá ponožky, nemá ponožky, nemá ponožky, Elina nemá ponožky, Elina je divná, nemá ponožky..."

Když se mu Eliška snažila vysvětlit, že je horko a ona má na sobě letní šaty, že nechce ponožky.... tak se urazil, utekl k sobě do pokojíčku a zabouchl za sebou dveře.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...