neděle 17. července 2016

On jenom brečí

Eliška přiletí ke mně do ložnice a začne mi ukazovat něco pro kočky na iPadu....
Vidím projít okolo smutného Jeníčka.
Ptám se jí, co se Jeníčkovi stalo...
Ona, že nic...
Ptám se znovu a vstávám s tím, že se musím za Jeníčkem podívat.
Eliška říká, že mi chce něco ukázat, ať se dívám.
Říkám jí, že ze něco stalo, tak tam musím jít.
A ona říká:
"Vždyť JENOM BREČÍ!!!"

JAK JENOM?!!! Proboha!

Proč mě to pokaždé tak překvapí?

Jeníček spadl a bál se, že si odřel podruhé koleno (na které havaroval před pár dny na dvorku), ale naštěstí to nic nebylo....

Jen slova Elišky ve mně ještě dlouho rezonují....

3 komentáře:

  1. Jo ta autikovska bezcitnost pusobi leckdy bezcitne..

    OdpovědětVymazat
  2. chtela jsem napsat desive ;-) jeci mi tu Stepa po ranu..

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi skvělá, že jsi za Jeníčkem šla..

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...