úterý 19. července 2016

Dopis pro Petru


Jeníček měl v minulém bydlišti dvě skvělé asistentky a často na ně vzpomíná.
O to víc, oč méně asistence tu má....
Dlouhé měsíce se dennodenně ptal, kdy za ním někdo přijde....


Petra mu asi před dvěma měsíci napsala dopis a nakreslila obrázky.
Ví, co má Jeníček rád a přesně se mu trefila do noty. Obrázky jsou nádherné.



Dva obrázky nechala Petra černobílé, aby je mohl Jeníček vybarvit sám.
Kde jsou ty doby, kdy jsem ho NUTILA, aby něco za odměnu vybarvil, nebo aby vůbec vzal ZA ODMĚNU pastelku do ruky.


Dlouho se odhodlával, aby Petře odepsal.
Takovému čuníkovi (do Brna) odepsal jen jednou, a to ještě proto, že jsem ho nutila, podruhé už jsem ho ani nedonutila  a musela jsem se dívce omluvit, že to nepůjde...
Jenda tehdy tvrdil, že je to trapný.



"Ahoj Petro. Děkuju ti za obrázek. Moc se mi líbí. Líbilo by se mi, kdyby jsi přijela. Jeníček"

Není to krásné?
A možná se Petra odhodlá a přijede se v srpnu na Jeníčka podívat. Byl by v sedmém nebi.


Dudánek a král.... Jeníčkovy oblíbené "postavičky"



Petra určitě ví, o co jde...
Bojovníci byli častou hrou, když spolu trávili společný čas.
Je jedno, zda plyšoví, dudánci či na iPadu...
Bojovníci vedou pořád.



Obrázky jsme vystřihli z krabice od Happy meal a Jeníček je nalepil na papír...


Na poštu nechtěl, tam už jsem musela jet sama.
Ale už TOHLE je obrovský pokrok a úspěch.

1 komentář:

  1. To je paráda, že se Jeníček odvážil napsat dopis. Stále zkouší nové a nové věci. Ty obrázky jsou krásný, Petra moc pěkně maluje, já bych to takhle věrohodně nikdy nenakreslila. Jeníček ty dva moc hezky vybarvil, "ptáci - bojovníci" vedou evidentně stále. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...