pátek 22. července 2016

Knihy Dobrovský







Jenda miluje Angry birds...
Na DVD, na iPadu, plyšové, od Mc Donalda...




Chtěl oba - červeného i zeleného a odmítal je pustit.


Nakonec jsem zvolila kompromis, ač nerada. Mohl si vybrat jedno zvířátko.
Jako plyšáka za 598 Kč - to si ze mě snad dělají legraci, ne?


I Eliška si něco vybrala - ten magnet chápu. "Zde bydlí kočka a její služebnictvo" - JAK výstižné.
Dělám otroka nejen dětem, ale i kočkám.

Ale dokonce KNIHU? ONA, která nečte a kniha je pro ni málem sprosté slovo?
Stal se zázrak?
No, nepředbíhejme.
To, že ji má doma, ještě neznamená, že si ji přečte, že....
(někdo dával tip na knihu ve skupince kočičích maniaků na FB)



Když jsem viděla Jeníčkovu radost z čuníka, snažila jsem se zapomenout, kolik stál a přesvědčovala jsem sama sebe, že to tak hrozné nebylo... a že ta Jeníčkova radost za to stojí.


Snaha o zapomenutí ceny a hlavně o její nesdělení manželovi se minula účinkem.
Jenda co neví, to nepoví.
V obchodě zaslechl moji poznámku, že je "strašně drahý" a protože miluje čísla, tak si cifru pamatoval přesně. A když vešel do kuchyně, hned zatepla manželovi hlásil, že byl strááášně drahej...
Uáááá.

2 komentáře:

  1. Děkuju za pozvání. :-)
    Hele, já mám sice "normální" děti schopné pobytu na táboře, ale co nechci, aby drahý polovic věděl, to nesměj ani tušit. Taky co nevědí, nepovědí. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenda je MANIAK přes čísla...já se dozvím, v kolik kdo vstával, v kolik kdo šel na záchod, natož, co to stálo.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...