pondělí 25. července 2016

První pokusy o stolní tenis


Koupila jsem dětem stůl na stolní tenis.
Pořád zkouším, co by je zaujalo...
(a nic moc)




Šárka nehraje, prý je líná se zohýbat pro míček...



Jeníček to občas zkouší....



...i když víc se válí po stole...


...dělá hlouposti, hází míček jinam....









...a místo míčku mi hází raketu....


Ale občas se snaží a za to jsem ráda.
Každá snaha se cení, že....?

Tedy můj manžel razí heslo "snaha není koksovatelná", ale já ho to přeučím:-)
S tímhle totiž u autíků neuspěje....

TAM se MUSÍ oceňovat každá snaha, i ta sebemenší....


2 komentáře:

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...