středa 13. července 2016

Na kardilogoii

- "Napíšu ti doporučení na kardiologii.
Tam ti dají elektrody na SRDCE, aby zjistili, jak funguje"... říká doktorka Elišce.

- "Na SRDCE? Proboha! JAK? Krkem?! otevřela Eliška pusu dokořán a ukazovala si do úst....
- "TAM mě NIKDO nikdy nedostane!"

- Snažila jsem se zachránit situaci.
- "NE NA SRDCE! Elektrody ti dají jen na hrudník. Nebude to bolet a nic ti nikam strkat nebudou."

Představa, JAK elektrody dávají přímo na srdce, by vyděsila i mě.
I dnes mě často překvapí, JAK Eliška pochopí tu kterou situaci a teprve z jejích vyděšených očí vidím, že někde je chyba a ona něco špatně pochopila.

Často předpokládáme, že druhý ví, že chápe stejně jako my...a ona to není pravda...
...ani při povídání mezi "normálními" lidmi, natož při povídání s člověkem, který má poruchu autistického spektra.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...