pátek 24. února 2017

Test emoční inteligence

Eliška si dělá na internetu test emoční inteligence:

- "Myslím, že jsem dobrý člověk"... otázka 10/42
možnosti:
- pořád
- často
- málokdy
- nikdy

Co tam mám napsat? Já bych dala odpověď ANO, nebo NE...

Jak si můžu myslet pořád, že jsem dobrý člověk, to zní jako bych měla strašně vysoké sebevědomí a to já nemám....
Já si to o sobě myslím, ale pořád si to neopakuju.
Já nemám vysoký EGO.
Nechodím a neříkám si:
Jsem dobrý člověk, jsem dobrý člověk, jsem dobrý člověk....
jsem dobrý člověk, jsem dobrý člověk
jsem dobrý člověk..
A jak by si to člověk mohl myslet POŘÁD? To jako i ve spánku, při hře, při koupání? To si to nikdo myslet nemůže, ne??

Málokdy? To si jako myslím, že někdy jsem dobrý člověk a někdy špatný? To je odpověď na zabití.
Nebo co z toho vyplývá, když řeknu, že si málokdy řeknu, že jsem dobrý člověk.

Já to vůbec nechápu, nedává to smysl.
Často si myslím, že jsem dobrý člověk? Já nad tím vůbec nepřemýšlím.
A jak často si to mám myslet? Jenou denně? Pětkrát denně? Pětkrát za hodinu?

Já si o sobě myslím, že jsem dobrý člověk, ale neopakuju si to POŘÁD dokola!

Nebo: nikdy si o sobě nemyslím, že jsem dobrý člověk? Ale já na to fakt nemyslím....
Mělo by tam být naprosto souhlasím, zcela souhlasím, zcela nesouhlasím a naprosto nesouhlasím..... tam bych vybrala "zcela souhlasím".

Ale TADY to nedává smysl.
Co to znamená, že jsem málokdy dobrý člověk???
Buď jsem dobrá, nebo nejsem..ale ne pořád, často nebo málokdy?! To je absurdní.
Já si to pořád nemyslím, to daj asi lidi, co si myslej, že jsou nejlepší. To je blbě zformulovaná odpověď, měli by to napsat JINAK.

Pořád si myslím?...ale já na to POŘÁD nemyslím:-(
Co tam mám napsat?

Tohle jsou odpovědi naprosto nesouvisející s otázkou...
Myslím si to jenom jednou a v tuhle chvíli, ale říkat si to můžu opakovaně a proto je to pořád, často, nebo málokdy....

Myslet si to málokdy? CO to je za slovní spojení:!!!
Vysvětli mi to!!!

Jak by měla vypadat otázka v testu podle Elišky:

Buď:
- "Myslím, že jsem dobrý člověk" a k tomu odpovědi:
naprosto souhlasím, zcela souhlasím, zcela nesouhlasím a naprosto nesouhlasím.....
nebo odpovědi ANO, NE

a NEBO bych položila otázku JINAK:
- "Říkám si, že jsem dobrý člověk" a k tomu už se hodí odpovědi:
pořád, často, málokdy, nikdy...

Tohle dohromady naprosto nedává smysl.

Když se nad tím zamyslíš, tak to je kravina. Každej normální člověk dojde k tomu, že je to blbost.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...