sobota 25. února 2017

Rozšířené zornice (test emoční inteligence)

Druhý člověk se na vás dívá a má přitom rozšířené zornice očí. Můžete z toho usoudit, že vůči vám pociťuje:
- zájem, lhostejnost, hněv... (to jsou tři možnosti)

Jak může člověk poznat podle toho, že se mu podívá do oka, co ke mně pociťuje? A jak poznám že má rozšířené zornice? Vždy ty reagují na světlo. To tedy znamená, že když například večer svítí světlo a někdo se na mě dívá, má rozšírené zorničky, tak vůči mně pociťuje například hněv? A není to tím světlem?
Ale já se mu nechci dívat do oka. Proč se mám někomu dívat do oka, jaký má zornice? Co když nechci?

Mami, ty máš ted rozšířené zorničky a co z toho ke mně teď pociťuješ?
Mamíí, odpověz...zájem, lhostejnost, nebo hněv???? Z toho, že se mnou mluvíš, tak usuzuji, že asi zájem... ale to jsem vybrala podle toho, že se mnou mluvíš....jak to mám poznat podle očí???!!! Když se mnou mluvíš, tak se ti zvětšej zorničky, protože o mě máš zájem?
Hněv ke mně asi nepociťuješ a vzhledem k tomu, že se mnou komunikuješ, tak lhostejnost asi taky ne....
Ale rozšířené zorničky máš, tak o mě jevíš zájem...je to tak?? Vybrala jsem odpověď zájem...

A co když to je reakce na světlo?
Když je tma, tak se zvětšují..tak je tady málo světla?
A nebo ke mně pociťuješ strach, protože Lentilka když se bojí, tak má zorničky zvětšené... bojíš se mě????
Mamii, proč se mě bojíš? udělala jsem ti něco?
Ale ta možnost tady není..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...