úterý 21. února 2017

Špendlík


Paní doktorka si pozvala Jeníčka na očkování.


Po hodině a čtvrt (utrpení) si nás vzala do ordinace a po pěti minutách mi řekla, že ho nebude očkovat, že se máme nejdřív objednat na neurologii...
Snažila jsem se ji přemlouvat, že nejsem proti očkování.... že Jeníček nemá autismus po očkování, ale děděný z generaci na generaci...ať ho očkuje hned, když jsme tam dlouho čekali...(představa, že tohle budu muset za měsíc absolvovat znovu mě docela děsila), ale nedala se přemluvit...



Jediné, co ho chvilkama zajímalo, byl odpadkový koš, prach na zemi a špendlíky na nástěnce...





Špendlíkama píchal do všeho možného....
...ale já jsem byla ráda, že se na chvilku "zabavil".








Po dvou hodinách jsem byla úplně vyřízená. Doma jsem padla do křesla a snažila se ty dvě hodinky rozdýchat.





1 komentář:

  1. Páni, takhle dlouho čekat s autistou je opravdu za trest. Nechápu, proč doktoři na tohle neberou zřetel a nechají vás tam čekat tak dlouho. :-(

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...