sobota 25. února 2017

Hrát volejbal (test emoční inteligence)

otázka 20:
Jste s kamarády a známými u vody a už dlouho jen tak všichni polehávají. Někdo se najednou zvedne a pořádně nahlas na ostatní zavolá, at si jdou zahrát volejbal.
Ten někdo - budete to právě vy???

odpovědi:
určitě ano, asi ano, nejspíš ne, určitě ne, to bych radši ležela bez hnutí až do odjezdu

Nechápu, na co se mě ptají.
Budu to já TEN někdo, kdo zavolá, nebo budu já ten, kdo si půjde zahrát volejbal???
Ale já nemám kamarády, tak bych tam nikdy neležela. A nehraju volejbal.
A proč se mě ptají, jestli ten někdo budu já? Tak je to někdo, nebo já?? Vůbec tomu nerozumím.
Vůbec té otázce nerozumím.

Já bych to pochopila TAK, že já si mám zahrát volejbal a proto bych zvolila odpověď D, že bych radši ležela bez hnutí až do odjezdu, protože nenávidím volejbal.
A vůbec nechápu, co má tahle otázka společného s testem emoční inteligence.
Jak souvisí empatie s tím, jestli si půjdu nebo nepůjdu zahrát volejbal?!

Když nepůjdu, tak jsem neempatickej člověk???

Furt to čtu dokola a doteďka jsem tomu neporozuměla.
Já to vůbec nechápu.
Jsem úplně bezradná. Proč tam ta možnost není.
Má tam být možnost "nerozumím otázce"...

Já to strašně chci pochopit!!!
Ten někdo - budete to právě vy??? Té větě vůbec nerozumím....
A CO JAKO budu já? Nechápu, co to znamená???!!

Představ si to, že ležíš u vody a někdo zařve pojď hrát  volejbal..to bych ještě pochopila...a rozhodla bych se, že nikam nejdu (odpověď D), ale potom je tam ta nesmyslná otázka "Ten někdo - budete to právě vy???"
NA co se mě ptají? !!!
To je jak z reklamy na teleshopping!!!? Kdo si koupí tento vysavač? Budete to právě vy????"
Já to vůbec nechápu.

Místo této nesmyslné věty bych tam dala JAK se v tuto chvíli zachováte?, nebo Půjdete si tedy zahrát volejbal? Pak mám odpovědi - určitě ano (protože mám volejbal ráda), asi ano, nejspíš ne, určitě ne (to bych si vybrala já)

Ale furt nechápu, proč je tam Ten někdo - budete to právě vy???
Co to má společného s otázkou jestli si půjdu nebo nepůjdu zahrát volejbal.

Co se se mnou stane/co budu dělat, když budu ten někdo??!!! To budu volat ty lidi, aby si šli zahrát volejbal? A proč tam nejdřív píšou, že volá NĚKDO a potom najednou je mám volat JÁ??!!!!! Když ležím u vody a někdo mě zavolá, tak se přece nezvednu a nebudu volat, aby si šel někdo zahrát volejbal, ale odpovím tomu člověku, že buď půjdu, nebo ne....

A stejně to furt nechápu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...