sobota 25. února 2017

Není každý den posvícení (test emoční inteligence)

Když vám není dobře a cítíte se smutná, osamělá nebo třeba podvedená, řeknete si:

- Není každý den posvícení...
Já bych si NIKDY neřekla, že není každý den posvícení. Nikdy by mě to nenapadlo a už nikdy v souvislosti s takovou otázkou. Co má posvícení společného s tím, že jsem smutná?
 Já si pod slovem posvícení představím hostinu, kde je spousta lidí, spousta koláčů a spousta masa. A tam bych asi smutná a podvedená nebyla, ne??? Nebo jo? Ty bys byla na posvícení smutná a osamělá?
Nikdy by mě to s tímhle nenapadlo srovnat.

Nebo si svítím lampou? Posvítím si na něco?
To nechápu.


1 komentář:

  1. Milanovi slová a pojmy nevadia, naopak, má dar ich vnímať a meniť sa pod ich vplyvom.
    Vlastne keď bol malý nevyslovil nič s koncovkou -ka:lyžička-lyža, tyčinka-tyčina, paradajka-paradaja...
    Nadi vadia slová, zistila som, že dohovor medzi nami, našimi domácnosťami ignorovala, lebo som nepoužila správne slová a nenaformulovala to ,,správne,, pre ňu!
    Vtedy som si uvedomila, že je určite autistka, aj keď jej diagnostikovali len ADHD. Volala som jej bývalému terapeutovi a radila sa, mal aj Mila, a on mi to potvrdil: asperger sémantického typu, mala cca 25 rokov!
    Mne to veľmi pomáha, pre okolie je nevychovaná, čudná, nikto nechápe s čím zápas,len jej muž.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...