úterý 7. února 2017

Hra na obchod s auti prvky


Hra na obchod by mohla být fajn.


Jeníček si sám vyrobil a nastříhal "ceny".
Jako mince používáme mince staré, prošlé, zapomenuté, platné, Eura, která nám kdysi zbyla, ale i zlaťáky (pamětní mince z návštěv hradů, zámků, zoologických zahrad ap.)
Jeníček má ZLATOU barvu rád.




Hra by byla fajn, kdyby u toho Jeníček nezlobil.
Stále znovu přidává další a další "blbosti", které hru protahují do nekonečna.


Lehá si na zem, podává mi něco jiného, než jsem chtěla, peníze rozhazuje všude okolo, cenovky mi hází do klína, za krk, za mě, dělá, že je slepý a nevidí, kde ta věc je....


...a vymýšlí další a další hlouposti.




Mám pocit, že s každou další hrou se nabalují víc a víc...





A nejhorší na tom je to, že jsem se "pokusila zbavit" letitého bojování s dudlíkama bojovníkama a klidně bych se zbavila i obchodu, ale nepovedlo se mi to.
Zaplatím si na to lidi a není mi to nic platné.

Asistenti sice občas přijdou, ale tohle je HRA (jedině) S MAMINKOU a s nimi to nedělá, ač ho přemlouváme už dlouho.




Ale je ho to baví, tak proč mu neudělat radost, že....
Říká se, že KDO SI HRAJE, NEZLOBÍ.
Omyl. Máš Jenda zlobí, i když si hraje :-)

Největší cenovku mají vždycky dudánci...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...