sobota 25. února 2017

Myčka, prádlo

Eliška měla jen vyklidit myčku a pověsit prádlo, které tu stálo vyprané v kyblíku od včerejška.

Vztekala se asi půl hodiny, že to dělat nebude.
- "Já nechci. Nebaví mě to.
Já chci dělat něco užitečnýho, ne takový kraviny.

A dnes má myčku Šárka!!! Ne já. Proč bych to měla dělat za ni?"

- "Ale Šárka tu dva dny není. Buď ráda, že máš od ní klid a udělej to. Přece nebudeme mít v kuchyni takový nepořádek."

- "Nee!!!! Myčku má Šárka. Nemůžu to dělat za ni!!! Proč musím VŠECHNO dělat já?"

(to všechno mě dojalo, protože doma nedělá skoro nic... jeden den má prádlo, druhý den myčku....to snad není taková tragédie. Rozhodně bych si u skoro 19 leté dívky představovala jinou pomoc a já tu denně zápasím o vyklizení myčky nebo o pověšení vypraného prádla)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...