čtvrtek 23. února 2017

Náramkové hodinky

Hodinky na ruce nenávidím. Já jim nevěřím. Nikdy je nebudu nosit.
To je jen taková ručička, která se může zbláznit. Nevím, jestli je 13:57 nebo 58, studuju to asi pět minut, než zjistím, kde přesně ta ručička je.


Tady na těch ani nejsou čísla, to by se člověk zbláznil úplně...
Na digitální hodiny se podívám a vidím to přesně a mám tam většinou i vteřiny. iPod mě v čase nikdy nezklamal.
Ručička si může dělat co chce. Nezávisle na tom, jestli ji potřebuju nebo ne. Nedá se těm hodinkám vůbec věřit.
Jak můžeš vědět, když se na to podíváš, kolik přesně je? Jak to můžeš vědět, že to je dobře? Občas se to seká, zastavuje, zpomaluje, je v tom jen baterka, která se vybíjí...

Chvíli to funguje, pak se to zasekne a ty nevíš, kdy se to zasekne...to je hrozný, ne?

A bez čísel jsou ty hodiny úplně zabitý.
Tyhle hrozně nepřehledný hodiny by neměl člověk používat, je to hrozně matoucí. Proč je nevyhodíš?
Na co je máš, když nezjistíš, KOLIK JE HODIN?!


Proč tam na těch hodinách je 13:32, tam 35, tam 37..... JAK mám vědět, KOLIK je DOOPRAVDY HODIN?
Já potřebuju vědět, KOLIK je přesně!!!... i počet vteřin!"

- "Proč potřebuješ vědět i vteřiny?"
- " Abych věděla, že mám ještě 20 vteřin čas, než bude 13:40..."



1 komentář:

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...