středa 22. února 2017

Povídání s ženou s AS

Povídala jsem si na fb se známou s AS a protože jsem smíchy padala do kolen, poprosila jsem ji, zda to mohu dát anonymně na uzamčený blog.
Svolila, tak tady to (ve zkratce) máte:

Ja uz to mam obracene, jestli nekdo stoji o mou duveru, musi si ji vyslouzit a presvedcit me. Zvirata nemusi, ta nelzou. Priteli to trvalo skoro pul roku, uz byl ze me tak zoufaly, ze pri prichodu hlasil, ze prichazi s bilym praporem a nechce mi ublizit

Jak vycmucham, ze je chlap hloupy, tak ztrati muj respekt a to je pak zle

Jsem mela i nekolik milencu o dost mladsich, kteri meli zakazano mluvit a smeli jen konat. Pak se rychle oblikni a vypadni. No nechapali. Ucel splnili, tak na co nejake povidani? Nikdy jsem nesimulovala, ze chci neco jineho a narovinu jsem vzdy rekla co ocekavam. To je fer, ne?

S nynejsim pritelem to bylo horsi, pro nej je zena uctivani hodne stvoreni a nejde to jen tak sup sup. Musim te pozvat na veceri, zaplatit hotel a pak te odvezt domu. Chci te poznat i jako cloveka. No nepleskla bys ho? :-))

A mit milence autistu je taky super, protoze si ve me nasel zalibeni, tak si udelal vlastni soutez, ze bude nejlepsi ze vsech a ja musim byt nejspokojenejsi ☺Akorat to nepozna, tak jsem vyslysela jeho zadost, at si poridim praporek a vzdycky jim zamavam, ze "dobry "......

Ty se smejes, ale tusis jak je tezky sehnat sachovnicovy cilovy prapor

Tohle by lidi meli vedet jak vypada auti humor 😉 vubec nejsme bezcitni roboti a jenom logici

Akorat ta laska vypada tak, ze mi vozi prakticke dary a vzdycky rika, ze chce, abych mela vse, co potrebuji a nic mi nechybelo. Takze mi k narozeninam nechal poslat lednici, k vyroci privezl notebook, k dalsim narozeninam koupil tiskarnu, detem privezl obrovskou TV, protoze jsem jednou rekla, ze deti chteji velkou. .......a kytku jsem nedostala ani jednu

Nepadej, zlomis si nohu a to si nemuzes dovolit ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...